Thursday, November 5, 2009

ini lah permulaan nya

iya..hari ini aku memulakan penulisan ku...terlalu lama aku inginkan masa-masa ini..masa untuk menulis...tapi aku bukan seorang penulis yang baik.masih lagi si tunggang langgang.aku gemar membaca tetapi akhir-akhir ini aku makin kurang membaca....majalah dan akhbar masih ku baca....cuba untuk menulis dengan bahasa yang betul...adakah aku mampu..atau pun masih dengan bahasa rojak...

yang pasti untuk teman ku azhari(pelita minyak tanah) kamu telah terlalu jauh dengan blog mu...dan aku masih baru untuk bermula....mungkin kau sudah bertatih dan aku masih baru untuk meniarap....menulis blog masih terlalu asing bagi ku..aku selalu membaca blog dan "online shopping" diblog..itu lah yang aku tahu.

semestinya hari ini adalah titik tolak untuk aku melangkah lebih jauh...menulis rasa hati atau apa sahaja yang aku gemari...semestinya ini adalah blog ku..."jendela si pari-pari"

No comments:

Post a Comment