Wednesday, February 10, 2010

Mimpi itu Indah

yang pasti..mimpi itu memang indah...
sangat indah...angan-angan pun tetap indah
semua nya yang indah..
semua orang mahu yang indah-indah sahaja..
seperti aku juga!!!
untuk sejuta kali berharap...
tidak akan pasti untuk jadi nyata..
beratus hari bermimpi
tidak akan pasti termakbul...
betul kan???
kebarangkalian congak ku...
semua itu benar belaka...
berharap dan berharap...
agar suatu hari nanti jadi kenyataan
SEGALA NYA MUNGKIN ANDAI KAU YAKIN!!!


p/s:aku berharap untuk ke bali...bermimpi bukan????
berharap dan berharap agar aku dapat menjejak kan kaki ku ke sana...satu lagi ke krabi....entah kan bila....semua nya sesuatu yang tidak pasti...aku tak bisa luluhkan hati mu..(tiba-tiba aku teringat lagu padi)

2 comments:

  1. mimpi adalah kunci
    untuk kita menakhlukkan dunia
    berlarilah tanpa lelah
    sampai engkau meraihnya..

    ReplyDelete
  2. seperti aku tahu bait2 kata itu!!!
    menarilah dan terus tertawa ..walau dunia tak seindah rupa....mensyukuri nikmatnya....

    aku tidak akan pernah untuk berhenti bermimpi...yang itu adalah pasti!!!

    ReplyDelete