Wednesday, June 2, 2010

apa yang aku mahu

jangan ditanya apa yang aku mahukan..tidak tercapai di akal ku sendiri..pasti ada yang kata aku mementingkan diri..lupakan anak dan suami....seperti terlajak perahu yang tidak mungkin berpatah balik...sememang nya tidak mungkin berpatah balik...seandai nya masa pun tidak mungkin kembali...ah..ada mesin masa kan bagus..aku akan pulang pada masa yang ku suka...

kemahuan ku banyak..pelbagai..tapi ada kekangan di situ..jadi yang bisa untuk jadi hanya menangkap gambar anak di rumah sahaja mungkin...tapi dari kamera kompak sahaja..bosan!!!ada DSLR aku simpan sahaja ...memandang sepi..tiada lagi ilmu ku di situ..mati skill ku...kerana pengaruh M lebih kuat....dan atas faktor masa......

sesungguh nya aku hilang punca :P

nota kecil buat ku : what a wonderful life i've had . i only wish i had realized it sooner..-collette
tapi aku tidak mampu untuk menyedari nya lagi...

No comments:

Post a Comment