Thursday, June 3, 2010

hari yang indah

indah??aku berharap hari ini indah...semua nya manis2 bagai gula..jangan rasa hempedu yang aku dapat..kalau tidak...nahas kau!!

di awl pagi..dapat ucapan terima kasih...sebab dapat kartu dari pos laju-laju..sangat pantas..jadi..lagi bagus sampai awal..yang penting sampai ke tangan orang nya...aku bukan nya IT sampai mahu meletak kan secret CCTV..tapi aku sudah tanamkan cip ke dalam diri nya...cip macam cerita Ben10 itu..hebat kan..cuma dia tiada ratu..kalau tidak..mati ratu nya..habis cip itu ranap...telepati yang menghubungkan mungkin...hebat...cuma guna telepati...andai benar gerak hati itu..boleh di terima..andai ramalan telepati itu salah..gundah jadi nya...

tapi..hari ini hari yang indah..sebab aku tidak perlu menanti lagi...ke pigeon hole setiap hari...kerana tiada lagi penantian yang perlu di tunggu...barang dr UK sudah tiba!!!puas hati ku..gaya seperti gila...tapi aku bukan lah gila...
mencoret mengikut suka..andai terlari kemana hala..merata hala..persetan kan...blog ini aku yang punya...

jadi
hari ini
aku...
si INDAH

No comments:

Post a Comment