Thursday, June 3, 2010

yang di nanti bakal tiba

makin dekat hari nya...tolong jangan berfikir ke lain...aku bukan menanti masa untuk mendapat anak ya!!!!tapi aku mahu pergi menuntut ilmu..persis budak sekolah...masih ada orientasi...orientasi untuk si tua.. :)

apa yang akan berlaku..hati ku di paut gembira....nama pun belajar..boleh beli pen baru ni!!!!ahahahah..masih seperti keanak-anakan...tapi biarkan..asalkan aku gembira...cuma pasti akan bosan..tiada gelagat si comel itu..pasti aku rindu(rindu???aku lah ummi yang paling tiada hati...masih berbaki keinginan mahu masuk hutan..maaf sayang..ummi sayang kamu...tapi ummi juga punya keinginan,perlu ada masa "me time"..bukan melupakan kamu...cuma berehat seketika..mencari idea bagaimana mahu mendidik mu..dunia terlalu maju...jadi..idea ummi mu perlu sederas kemajuan yang kamu akan lalui..jadi..maaf ya ain)

seperti ke jalan cerita lain pula...maaf aku tersasar...bagai mana mahu jadi ahli fizik begini...tersasar tidak akan mungkin menjumpai formula nya...walau apa pun formula nya..kejayaan tidak ada formula jalan pintas...setuju dengan formula saya ini???
tapi biarkan..saya setuju dengan formula/teori itu

jadi biarkan ia nya tergantung di sini...ku noktah kan di sini...
NOKTAH.....

1 comment: